lynn822
July 3rd 1981  (Age 36)
Female
Perak

WATCH IT OUT!!




PROFILE:
SALINA JAMALUDDIN
3 JULY 1981
PERAK, MALAYSIA
TEACHER
READING, TRAVELLING
   

<< February 2012 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04
05 06 07 08 09 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29

I WANT YOU TO KNOW

I want you to know...
That I love you so.
Deep in my heart is where you'll stay,
Each and everyday,
Now, forever, and always.

I want you to know...
That I'll always be there,
To show you how much I care.
I'll never let you down
I'll do anything to keep away your frown.

I want you to know...
How much you mean to me
You're my eyes to see,
My heart to beat, and my air to breathe,
Without you, there's no me.

I want you to know...
That "I Love You".



Eazy Link


http://www.melayu.biz:8000/listen.pls


www.yahoo.com


www.facebook.com/lieyna81@yahoo.com







If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed

Thursday, February 16, 2012
Dunia Muzik

Hari ni pasang lagu Di Pondok Kecil kat dalam kelas. Murid seramai 5 org je. tp boleh la dari tak ada.

Mulanya mintak murid bezakan lagu mud riang, mud sedih n mud bersemangat. tp dah pasang 3 lagu tu, sorang request utk ulang lagu mud sedih. dah pasang kali kedua, murid2 diminta duduk dan letak kepala atas meja n layan je lagu tu.

Tak sangka bila abis lagu, ada 2 org murid yg menangis. lelaki lak tu. dah pas tanya2 diorang cakap byk buat salah kat ayah. so aku pun bg la motivasi sket kat murid2 ni supaya diorang lebih insaf. Dalam hati pun berkata, ada gak yg bleh rasa mud sedih. OBJEKTIF TERCAPAI. Alhamdulillah...

Posted at Thursday, February 16, 2012 by lynn822

 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Previous Entry Home Next Entry